window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-129380574-2');
Blog2019-10-26T09:45:51+00:00

Blog

612, 2019

Zima

Zima nad Odrą To ostatnia tak piękna zima jaką pamiętam. Było dosyć mroźno i nawet rzeka Odra była zamarznięta co nie często się zdarza. [...]

1711, 2019

Wiosenny las

W drodze do Ryczyna. W sumie jak dla mnie to najlepsza pora na delektowanie się przyrodą.Lasy nie są mocno zarośnięte i przyjemniej się spaceruje. [...]

311, 2019

Cmentarz

Cmentarz Stary cmentarz znaleziony w lecie. Dosyć sporych rozmiarów.Porzucone groby i poprzewracane nagrobki a kiedyś ludzie żegnali tu bliskich... Tak to się wszystko kończy. [...]

610, 2019

Nicea – Francja

Nicea Podczas naszej wycieczki do Francji odwiedziliśmy również turystyczne miasto Nicea. Wzdłuż miasta można się przejść promenadą gdzie na końcu jest wzgórze widokowe ,na [...]

1309, 2019

Zamek Ogrodzieniec

Ogodzieniec Jako,że byliśmy na wypoczynku w Krakowie udaliśmy się do niedaleko położonego zamku Ogrodzieniec. Zamek właściwie znajduje się w Podzamczu. Busem dojechaliśmy z Krakowa [...]

3108, 2019

Oławska łąka

Łąka. Odwiedzajac miasto rodzinne zawsze pojawia się wiele wspomnień. Znajome miejsca , znajome twarze. Wiele razy gdy tylko mialem wolne wybierałem się w dalekie piesze wycieczki [...]

2206, 2019

Paryż Airshow

Paryż Airshow 2011 Obecnie na ta chwilę odbywają się pokazy lotnicze w Paryżu. Moim takim kolejnym foto hobby jest właśnie  fotografowanie samolotów. Jeździliśmy na [...]

1106, 2019

Dubrownik nocą

Dubrownik nocą Szykując się na kolejny wyjazd do Chorwacji przypomniało mi się, że mam gdzieś zdjęcia z nocnego spaceru po Dubrowniku. W centrum właściwie [...]

2505, 2019

Monaco

Monaco Jednodniowa wycieczka do Monaco. Monaco robi wrażenie pod względem architektury jak i bogactwa widocznego na każdym kroku. Również przekłada się to oczywiście na [...]

1704, 2019

Zwierzęta cd

Zwierzęta Tym razem kilka zdjęć zwierzaków w naturalnym środowisku. Preferuję taką właśnie fotografie ,ale niestety brak mocnego obiektywu. [...]

1303, 2019

Edinburgh

Edinburgh Wiadomo ,ze Edinburgh jest miastem pięknym i lekko magicznym nie wspominając o licznych opowieściach z przeszłości. Duchy,czarownice i zarazy to była chyba codzienność [...]

803, 2019

Zwierzęta

Zwierzęta Moim ulubionym motywem fotograficznym obok krajobrazów są zwierzęta. Jako ,ze nie mam zbyt mocnego obiektywu to moje polowania są raczej skromne. Kilka zdjęć [...]

2202, 2019

Isle of Skye

Isle of Skye Wyspa ta jest znana z urzekających krajobrazów jakie można podziwiać w Szkocji. Jest tez miejscem,gdzie kręcono dużo filmów miedzy innymi Prometeusz [...]

102, 2019

Kolega ptaszek

Kolega ptaszek Podczas odpoczynku i zbieraniu sił na kolejne wyprawy odwiedził nas kolega ptaszek. Zjadł trochę naszego jedzenia i poleciał dalej. Nie była to [...]

201, 2019

Lampiony

Lampiony Kolejna świetlna dekoracja do zwiedzania. Tym razem Lampiony z postaciami z Chińskich legend. Są i smoki ,elfy i inne postacie. Całość w nocy [...]

101, 2019

Fontanna nocą

Fontanna nocą Niedawno wyremontowana fontanna otrzymała niedawno oświetlenie. W tym oświetleniu wyglada znacznie lepiej niż w dzień. Jak juz kiedyś napisałem na blogu to [...]

1012, 2018

Glenfinnan 2018

Glenfinnan 2018 Zazwyczaj co roku staramy się wybrać w to piękne miejsce. Jest to nasze ulubione miejsce w Szkocji ,gdzie można odpocząć psychicznie od miejskiego [...]

112, 2018

Kaplica Roslin

Kaplica Roslin Zdjęcia z okresu ,kiedy to można było jeszcze fotografować kaplicę w środku. Z tego co pamiętam robione aparatem Nikon D50.  Kaplica z [...]

1111, 2018

Polskie akcenty

Polskie akcenty w Edynburgu Jako ,że dzisiaj 11 Listopada to dodaję dwa Polskie akcenty wypatrzone podczas spaceru z dnia dzisiejszego. Nowy pomnik Generała Maczka [...]

311, 2018

Kobieta- A

Kobieta - A Swego czasu zaczynałem trochę interesować się fotografia portretową i udało namówić się kilka koleżanek na pozowanie. Zdjęcie te poniżej robiłem u [...]

1810, 2018

Jesienny spacer

Jesienny spacer. Dzisiaj mieliśmy trochę wolnego czasu więc wyszliśmy się troche przewietrzyć i pooglądać złote liście. Trochę jednak jeszcze za wcześnie na typowo jesienne [...]

410, 2018

Kobieta- P

Kobieta - P Kolejna domowa sesja. Tym razem jednak testowałem jasne tło dla odmiany. Jak i inne moje domowe sesje wszystko jest w pewni [...]

709, 2018

Wieliczka

Wieliczka kopalnia soli Jest to jedna z ciekawszych atrakcji z okolic Krakowa. W kopalnie tej byłem za dziecka więc już był czas by sobie odświeżyć trochę [...]

1908, 2018

Chorwacja

Chorwacja Jest to nasze ulubione miejsce na urlopowanie się. Jak do tej pory odwiedziliśmy ją 3 razy. Głównie wizytujemy Dubrownik ,ale ostatnio przytłoczył nas swoim [...]

407, 2018

Wrocław

Wrocław Jest to miasto ,w którym się urodziłem ,mieszkałem i pracowałem. Obecnie jestem tam od czasu do czasu ,ale cały czas mam do niego sentyment. [...]

1106, 2018

Warszawa

Warszawa Moja pierwsza turystyczna wizyta w stolicy. Co prawda była to wizyta jednodniowa więc ciężko mi się wypowiedzieć o urokach Warszawy ,ale coś tam zobaczyliśmy. Nasze [...]

2205, 2018

Malbork

Zamek w Malborku Zamek ten jest jednym z największych zamków w jakich byłem. Jako dziecko zapamiętałem jedynie ogrzewanie podłogowe jakie tam było zainstalowane i [...]

1605, 2018

Fontanna

Fontanna w Edynburgu Po około trzech latach renowacji w końcu oddali do użytku fontannę spod zamku w Edynburgu. Fontanna ta przeszła generalny remont. Wymienili i unowocześnili [...]

1604, 2018

William Wallace

William Wallace monument Słynny zabytek miasta Stirling poświęcony słynnemu szkockiemu bohaterowi, który nazywał się William Wallace.William Wallace zdobył sławę prowadząc swoje wojska do zwycięstwa [...]

1104, 2018

Kobieta- A

Kobieta - A Zdjęcia znajomej ,które robiłem podczas spaceru. Nie używałem blend fotograficznych ani tez lamp błyskowych. To taki zwykły spacer. Zdjęcia te robiłem [...]

2103, 2018

Glenfinnan

Glenfinnan Szkocja Z racji tego ,że pogoda zapowiadała się wyjątkowo dobrze postanowiliśmy się wybrać na jeden dzień na Glenfinnan. Jest to jest z moich [...]

2402, 2018

Kobieta- M

Kobieta - M Zdjęcia koleżanki podczas jesiennego spaceru. Dosyć wietrznie było i deszczowo ,ale nie przeszkodziło to specjalnie w robieniu zdjęć. [...]

1602, 2018

Praga

Galeria Praga Dwa dni na zwiedzanie Pragi to za mało ,jednak to co chcieliśmy zobaczyć to zobaczyliśmy. Praga jest wielka ,ale na szczęście dostępne [...]