window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-129380574-2');
Blog2020-01-26T12:52:29+00:00

Blog

2303, 2020

Airbus A380

Airbus A380 Na pokazach lotniczych z roku 2010 można było oglądać ten piękny samolot. Na dzień dzisiejszy z powodu „zarazy” wszystkie zostały uziemione i [...]

1602, 2020

Na północy

Na północy. Najdalej wysunięty punkt na stałym lądzie UK. Podczas naszej wycieczki na około szkocji zawitaliśmy i tam. Tym razem odpuściliśmy sobie wyprawę na [...]

802, 2020

Loch Ness

Jezioro Loch ness Jest to najsławniejsze jezioro ze względu na legendy o potworze z Loch ness. 30 minutowy rejs po jeziorze i niestety nic [...]

1901, 2020

Dubrownik

Dubrownik Kolejny rok się rozpoczął to i planowanie urlopu trzeba zacząć. Zapewne ponownie Chorwacja ,ale tym razem może inne miejsce. Poniżej trochę zdjęć z [...]

612, 2019

Zima

Zima nad Odrą To ostatnia tak piękna zima jaką pamiętam. Było dosyć mroźno i nawet rzeka Odra była zamarznięta co nie często się zdarza. [...]

1711, 2019

Wiosenny las

W drodze do Ryczyna. W sumie jak dla mnie to najlepsza pora na delektowanie się przyrodą.Lasy nie są mocno zarośnięte i przyjemniej się spaceruje. [...]

311, 2019

Cmentarz

Cmentarz Stary cmentarz znaleziony w lecie. Dosyć sporych rozmiarów.Porzucone groby i poprzewracane nagrobki a kiedyś ludzie żegnali tu bliskich... Tak to się wszystko kończy. [...]

610, 2019

Nicea – Francja

Nicea Podczas naszej wycieczki do Francji odwiedziliśmy również turystyczne miasto Nicea. Wzdłuż miasta można się przejść promenadą gdzie na końcu jest wzgórze widokowe ,na [...]

1309, 2019

Zamek Ogrodzieniec

Ogodzieniec Jako,że byliśmy na wypoczynku w Krakowie udaliśmy się do niedaleko położonego zamku Ogrodzieniec. Zamek właściwie znajduje się w Podzamczu. Busem dojechaliśmy z Krakowa [...]

3108, 2019

Oławska łąka

Łąka. Odwiedzajac miasto rodzinne zawsze pojawia się wiele wspomnień. Znajome miejsca , znajome twarze. Wiele razy gdy tylko mialem wolne wybierałem się w dalekie [...]